آنچلوتي: تاسال 2012 در چلسي مي مانم
نوشته شده توسط : مهدی

بازگشت به سري آ و هدايت رم ، از نظر مربي آنچلوتي بسيار بعيد است.


کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی چلسی در صحبتهایی احتمال بازگشت سریع به رقابتهای سری آ را رد کرده و اعلام کرده که دست کم تا دو سال آینده در لندن باقی خواهد ماند و به حضورش برروی نیمکت مربیگری چلسی ادامه خواهد داد.

 

آنچلوتی در حال حاضر روزهای سختی را برروی نیمکت چلسی سپری می کند و گزارشهای منتشره در ایتالیا گویای آن است که سران باشگاه رم به دنبال به خدمت گرفتن این مربی باتجربه هستند.به ویژه اینکه آنچلوتی در دوران بازی اش، در رم توپ می زده.

البته مربی ایتالیایی چلسی از تعهدش به استمفورد بریج صحبت کرده است. آنچلوتی در صحبتهایی که در کوریره دلوسپورت منتشر شد، گفت:« آیا تا سال 2012 در چلسی می مانم؟ در حال حاضر می گویم که بله.من هنوز با رومن آبراموویچ در مورد قرارداد جدید صحبت نکرده ام و الان زمان آن است که اوضاع چلسی در رقابتهای لیگ برتر را سامان ببخشیم و می توانم بگویم که شرایط تیم ما در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته بهتر است.»

مربی سابق میلان معتقد است که تعداد زیاد مصدومان تیم مشکلاتی را برای چلسی ایحاد کرده:« مشکل ما کجاست؟! ما بازیکنانی مثل الکس،جان تری، مایکل اسین، فرانک لمپارد و دیدیه دروگبا را از دست دادیم و یافتن جانشین های مناسب برای آنها کار آسانی نیست.مشکل در رختکن تیم؟! ما هیچ مشکلی در رختکن نداریم و همه روابط بسیار خوب است.»





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: